Menu
Zamknij menu

Naturalna moc kosmetyków

Data realizacji:
bioleev
bioleev
bioleev
  • Typ projektu:

  • Zakres prac:

    • design
  • Technologie:

Podstawą projektu było stworzenie unikalnej identyfikacji wizualnej inspirowanej naturą i ekologią, wyróżniającej się na tle konkurencji. Bardzo ważnym punktem było odniesienie się do najważniejszych wartości marki i prostego składu oferowanych przez nią kosmetyków. Opracowane koncepcje graficzne zostały wykorzystane w działaniach związanych z budową wizerunku, jak i sprzedażą.

  1. 01
    Wyzwania
    • Opracowanie identyfikacji wizualnej na potrzeby działań wizerunkowych i sprzedażowych.
    • Przygotowanie logo nawiązującego do profilu marki, która stawia na naturalne składniki i inspiruje się ekologią.
    • Zaprojektowanie etykiet produktowych w minimalistycznej koncepcji, wyróżniającej się na tle konkurencyjnych produktów.
  2. 02
    Proces
    • Analiza rynku, opracowanie koncepcji nawiązującej do przewodniego hasła marki “live with nature” i motywu roślinnego.
    • Wstępne przygotowanie logotypu, a następnie pełnej typografii na potrzeby marki.
    • Zaprojektowanie dedykowanej identyfikacji wizualnej o uniwersalnym, ponadczasowym charakterze.
  3. 03
    Rezultaty
    • Prosta kreacja w czerni i bieli oraz logo - symbol naturalnych składników, podstawy kosmetyków marki Bioleev.
    • Etykiety produktów promocyjnych - próbek kosmetyków oraz pełnowartościowych z dedykowanymi grafikami.
    • Ulotka informacyjna kwasu - eksponująca produkt i najważniejsze informacje na jego temat.

Podstawą każdego biznesu jest dobra identyfikacja wizualna. Może ona wpływać na potencjał rozwojowy firmy, a tym samym zwiększenie przychodów i zysków. Poprawnie zbudowane komunikaty są podstawą zaufania klienta - a to ono jest najważniejsze i wzbudza bodźce zakupowe. Stworzona przez nasz zespół identyfikacja wizualna firmy wyróżnia się, a jednocześnie nawiązuje do jej głównej misji. Biznes opierający się na takich podstawach daje kontrolę nad wizerunkiem i produktami.

Podstawowym punktem, od którego wyszedł nasz zespół była koncepcja logo. Na tym etapie uwzględniliśmy symetryczne kształty poszczególnych liter. Jego projekt opiera się o koła oraz linie. W ten sposób został stworzony cały opis - co można zauważyć na wstępnych szkicach. Jedynym elementem, który wyróżnia się w tym obszarze, jest linia, będąca podstawą łodygi, która jest nachylona w naturalny sposób - jak roślina. Można także zauważyć, że sam listek nawiązuje do projektu opartego na wspomnianych kołach.

Prosty design sprawia, że logo dobrze prezentuje się zarówno w opcji, w której przeważa czerń, jak i w opcji z dominującą bielą.

Etykiety i opakowania produktów

Na uwagę zasługuje koncepcja opakowań kosmetyków. W tym zakresie można wyróżnić dwa typy produktów, do których stworzyliśmy projekty.

Pierwszym są kwasy. Zarówno buteleczka, jak i karton, w który zapakowany jest kosmetyk, zostały utrzymane w opcji minimalistycznej. Konieczne było jednak jej uzupełnienie o taki wzór, który wyróżniałby się czymś na tle pozostałego asortymentu firmy. W przypadku kwasu hialuronowego postawiliśmy na motyw fal, który jednoznacznie kojarzy się z wodą, a tym samym nawilżeniem skóry. Jest to jedno z podstawowych zadań, jakie z założenia ma spełniać kosmetyk - przekaz jest prosty. Klasyczna czerń sprawia, że całość prezentuje się niezwykle elegancko.

Drugą kategorią są olejki. W celu wyróżniania ich na tle pozostałych produktów zastosowaliśmy tutaj koncepcję z przewagą bieli. To również pewne nawiązanie do działania produktów, które są skuteczne, a jednocześnie delikatne dla skóry człowieka z uwagi na zawartość najlepszych, naturalnych składników. Na każdym typie olejku klient otrzymuje graficzną informację wskazującą, z jakich produktów został wyprodukowany: orzechy macadamia, wiesiołek, słodkie migdały, czarnuszka.

Ulotka informacyjna

W bardzo prosty sposób została zaprojektowana ulotka informacyjna. W czytelny sposób zostały przedstawione na niej wszelkie informacje dotyczące kosmetyku oraz działania. Wyróżnione zostało to, co najważniejsze. Wygląd projektu można zaobserwować na przykładzie kwasu hialuronowego.

Senuto
Senuto
Senuto

Aplikacja mobilna Senuto - Planowanie i monitorowanie działań SEO w telefonie

"Współpraca z Projets od początku układała się bardzo dobrze. Warto tu wyróżnić sprawne zarządzanie projektem, dobre zrozumienie produktu klienta i terminowość."

Damian Sałkowski
Damian Sałkowski

CEO @ Senuto

Case study Senuto