Typ projektu:
Zakres prac:
Technologie:
Podstawą projektu było stworzenie unikalnej identyfikacji wizualnej inspirowanej naturą i ekologią, wyróżniającej się na tle konkurencji. Bardzo ważnym punktem było odniesienie się do najważniejszych wartości marki i prostego składu oferowanych przez nią kosmetyków. Opracowane koncepcje graficzne zostały wykorzystane w działaniach związanych z budową wizerunku, jak i sprzedażą.
Podstawą każdego biznesu jest dobra identyfikacja wizualna. Może ona wpływać na potencjał rozwojowy firmy, a tym samym zwiększenie przychodów i zysków. Poprawnie zbudowane komunikaty są podstawą zaufania klienta - a to ono jest najważniejsze i wzbudza bodźce zakupowe. Stworzona przez nasz zespół identyfikacja wizualna firmy wyróżnia się, a jednocześnie nawiązuje do jej głównej misji. Biznes opierający się na takich podstawach daje kontrolę nad wizerunkiem i produktami.
Podstawowym punktem, od którego wyszedł nasz zespół była koncepcja logo. Na tym etapie uwzględniliśmy symetryczne kształty poszczególnych liter. Jego projekt opiera się o koła oraz linie. W ten sposób został stworzony cały opis - co można zauważyć na wstępnych szkicach. Jedynym elementem, który wyróżnia się w tym obszarze, jest linia, będąca podstawą łodygi, która jest nachylona w naturalny sposób - jak roślina. Można także zauważyć, że sam listek nawiązuje do projektu opartego na wspomnianych kołach.
Prosty design sprawia, że logo dobrze prezentuje się zarówno w opcji, w której przeważa czerń, jak i w opcji z dominującą bielą.
Na uwagę zasługuje koncepcja opakowań kosmetyków. W tym zakresie można wyróżnić dwa typy produktów, do których stworzyliśmy projekty.
Pierwszym są kwasy. Zarówno buteleczka, jak i karton, w który zapakowany jest kosmetyk, zostały utrzymane w opcji minimalistycznej. Konieczne było jednak jej uzupełnienie o taki wzór, który wyróżniałby się czymś na tle pozostałego asortymentu firmy. W przypadku kwasu hialuronowego postawiliśmy na motyw fal, który jednoznacznie kojarzy się z wodą, a tym samym nawilżeniem skóry. Jest to jedno z podstawowych zadań, jakie z założenia ma spełniać kosmetyk - przekaz jest prosty. Klasyczna czerń sprawia, że całość prezentuje się niezwykle elegancko.
Drugą kategorią są olejki. W celu wyróżniania ich na tle pozostałych produktów zastosowaliśmy tutaj koncepcję z przewagą bieli. To również pewne nawiązanie do działania produktów, które są skuteczne, a jednocześnie delikatne dla skóry człowieka z uwagi na zawartość najlepszych, naturalnych składników. Na każdym typie olejku klient otrzymuje graficzną informację wskazującą, z jakich produktów został wyprodukowany: orzechy macadamia, wiesiołek, słodkie migdały, czarnuszka.
W bardzo prosty sposób została zaprojektowana ulotka informacyjna. W czytelny sposób zostały przedstawione na niej wszelkie informacje dotyczące kosmetyku oraz działania. Wyróżnione zostało to, co najważniejsze. Wygląd projektu można zaobserwować na przykładzie kwasu hialuronowego.
+600 000 produktów i setki największych marek w jednym miejscu
"Nowoczesne i funkcjonalne rozwiązania zaproponowane przez specjalistów w zupełności spełniły nasze oczekiwania. Dlatego z całą odpowiedzialnością możemy polecić Projets (...)"
CEO @ manwoman.com