Menu
Zamknij menu

Nowoczesny design i innowacyjny system widoku produktów

Data realizacji:
arcom.net.pl
arcom.net.pl
Arcom
  • Typ projektu:

  • Zakres prac:

    • back-end
    • front-end
    • design
  • Technologie:

    • React

Arcom to firma, która specjalizuje się w produkcji systemów wykorzystywanych do magazynowania i transportu. Realizacje opierają się na wieloletnim doświadczeniu wspartym nowoczesną technologią. Przedsiębiorstwo jest europejskim liderem w swojej branży. Rozwiązania oferowane przez specjalistów marki wpływają między innymi na lepsze zagospodarowanie przestrzeni magazynowej.

(...) plus za bardzo zaawansowaną technologie którą się posługują a dzięki której strona jest wyraźnie szybsza i wygląda nowocześnie
Marcin Smulski

Marcin Smulski

Sales Manager @ Arcom

  1. 01
    Wyzwania
    • Szybka strona internetowa bez przeładowań wynikających z dużej produktów, ilości informacji i multimediów.
    • Spójna identyfikacja wizualna firmy, dopasowana jej specjalizacji i wyróżniająca się na tle konkurencji rynkowej.
    • Nowoczesny design strony dopasowany do zdjęć w widoku 360 stopni oraz animacji produktów.
  2. 02
    Proces
    • Stworzenia typografii, dedykowanych ikon i dostosowanie kolorystyki wpływającej na wizerunek marki.
    • Przygotowanie witryny z wykorzystaniem Gatsby.js - połączenie frontu z panelem administracyjnym po API.
    • Dopasowanie systemu CMS i jego wydajności gwarantujące zadowolenie użytkowników.
  3. 03
    Rezultaty
    • Podświetlenie i obrotowy widok produktów 3D ułatwiający podejmowanie decyzji zakupowych.
    • Strona w języku: polskim, angielskim i niemieckim i kontakt z pracownikiem przypisanym do konkretnej wersji językowej.
    • Interaktywna mapa świata z informacjami o opiekunie sprzedaży przypisanym do danego regionu.

Sukcesem niemal każdej platformy jest połączenie przemyślanych działań w zakresie identyfikacji firmy oraz dopasowania rozwiązań technologicznych. Są to aspekty dające podstawy do zdobycia klientów. Poniżej przedstawione zostały najważniejsze sekcje w projekcie, wpływające na funkcjonalność, estetykę i czytelność strony.

Sposób prezentacji produktu

Jedną z najważniejszych kwestii podczas przygotowywania strony było odpowiednie prezentowanie produktów oferowanych przez firmę. Z uwagi na specyfikę branży, zastosowane przez nasz zespół rozwiązania można uznać za innowacyjne. Na szczególną uwagę zasługują przede wszystkim dwie kwestie - animacja produktu oraz widok 360 stopni.

  • Animacja produktu - Przy każdym produkcie stworzona została wizualizacja graficzna jego wykorzystania. Przekaz jest bardzo czytelny dla odbiorcy, który może dowiedzieć się, jak złożyć konkretne wyposażenie lub jak może zastosować je dla własnych potrzeb.
  • Widok 360 stopni - Produkty posiadają także obrotowy widok 360 stopni. To umożliwia dokładnie sprawdzenie konstrukcji i poszczególnych elementów całego asortymentu.

Karta katalogowa produktu

Bezpośrednio z zakładki konkretnego produktu możliwe jest przejście do jego karty katalogowej, gdzie znajdują się wszelkie parametry techniczne, rysunki techniczne oraz dodatkowe dane dotyczące akcesoriów, czy transportu. Można tam również zapoznać się ze zdjęciami rzeczywistego produktu i zobaczyć, jak prezentuje się na żywo.

Interaktywna mapa świata

Na odbiorców witryny w zakładce “Kontakt” czeka interaktywna mapa świata. Po najechaniu na wybrany region, jego kolor zmienia się, natomiast po kliknięciu pojawia się informacja, który z opiekunów handlowych jest odpowiedzialny za wybrany kraj. Pojawiają się także informacje kontaktowe oraz ikony sugerujące znajomość konkretnych języków, którymi posługuje się pracownik.

Pracownicy przypisani do wersji językowej strony

Witryna dostępna jest w trzech wersjach językowych. Za każdą z nich odpowiedzialna jest inna osoba. Jak skontaktować się z właściwym pracownikiem? Po wejściu na stronę - w prawym dolnym roku pojawia się “przypięta” ikona wskazująca na dymek czatu. Po kliknięciu na nią pojawiają się dane kontaktowe do właściwej osoby.

W zeszłym roku mieliśmy okazje wspólnie z firmą Projets wybudować nową witrynę internetową dla naszej firmy. Na samym początku miłe zaskoczenie w postaci pozytywnego podejścia do klienta a później jeszcze większy plus za bardzo zaawansowaną technologie którą się posługują a dzięki której strona jest wyraźnie szybsza i wygląda nowocześnie. Na wszelkie nasze prośby reakcja zawsze natychmiastowa, nawet jeśli mówimy o sprawach już po zamknięciu etapu developmentu. Nie było chyba takiej wizji z naszej strony której nie udało by się im przelać na ekran, ba, poprawić ją i oszlifować żeby całość wyglądała profesjonalnie. Szczególne podziękowania dla Wojciecha Kozaka któremu w jakiś sposób udawało się upchnąć nasze zlecenia jeśli tylko tego potrzebowaliśmy.
Marcin Smulski

Marcin Smulski

Sales Manager @ Arcom

bioleev
bioleev

Naturalna moc kosmetyków

Bioleev to polska marka kosmetyków naturalnych, które bazują na oryginalnych recepturach. Wszystkie produkty wykorzystują wyłącznie wysokiej jakości składniki, których działanie zostało przebadane. Ich produkcja nie jest masową, lecz odbywa się na zasadach manufaktury i trudno znaleźć podobną propozycję na drogeryjnych półkach.

Case study bioleev